مگنوم میمیک MAGNUM MIMIC

مگنوم میمیک MAGNUM MIMIC

مگنوم میمیک :
– ظرفیت ذخیره سازی ماهیچه های شما را بهینه می کند
– جذب گلوکوز و آمینو اسید ها را به حداکثر می رساند
– حساسیت به انسولسن را افزایش می دهد

بر ترس خود از کربوهیدرات ها غلبه کنید!
مگنوم میمیک به شما قدرت شبیه سازی شرایط حضور انسولین در بدن را می دهد. این موضوع برای بالا بردن حساسیت بدن به انسولین، بدون بالا رفتن سطح انسولین در بدن شما ضروری است. فردی که به انسولین مقاومت دارد کار بسیار دشواری برای پردازش و استفاده از کربوهیدرات ها خواهد داشت، در این وضعیت بدن مجبور به ترشح انسولین اضافی است تا گلوکوز را به درون سلول های مقاوم هدایت کند. مقاومت در برابر انسولین نشانه مراحل ابتدایی بیماری دیابت است و در طی آن بدن قادر به استفاده صحیح و بهینه از انسولین نیست. هنگامی که بدن شما انسولین اضافی آزاد کند، کربوهیدرات ها که باید به عنوان انرژی به ماهیچه ها ارسال شده و به صورت گلوکوز برای داشتن ماهیچه های بزرگتر و نیرومند تر مورد استفاده قرار گیرند، به صورت چربی بدنی انبار می شوند. میمیک به صورتی فرمول بندی شده تا سطح حساسیت به انسولین را برای تمامی افراد سالم افزایش دهد. بنابراین چه شما درحال عضله سازی باشید چه در حال چربی سوزی و یا هردو، نیاز خواهید داشت که تمامی کالری های دریافتی بصورت کاملا بهینه مورد استفاده قرار گیرند. شما به کربوهیدرات ها برای تامین انرژی و پمپ های عضلانی قوی، و به پروتئین ها و چربی های سالم برای ساختن عضله و چربی سوزی نیاز خواهید داشت!
مگنوم میمیک حاوی ترکیبات پیشرفته ای است که برای افراد بزرگسال مناسب است. تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته به ما نشان داده است که این ترکیبات طبیعی و با کلاس دارویی 100 درصدی حتی می تواند سطح تولید تستسترون را نیز افزایش دهد. تک تک ترکیباتی که در مگنوم میمیک وجود دارند با دقت بسیار زیادی برای حصول اطمینان از حداکثر خلوص و تاثیرگذاری مورد آزمایش قرار گرفته و برای اطمینان از جذب مناسب درون بدن بهینه سازی شده اند.

عملکرد مگنوم میمیک

بربرین
بربرین یکی از پایه ای ترین و باستانی ترین تنظیم کننده های سوخت و ساز که در تمامی حیوانات و گیاهان به نام AMPK وجود دارد را مورد هدف قرار می دهد. افزایش فعالیت AMPK باعث تحریک و جذب بیشتر گلوکوز توسط سلول ها شده، حساسیت بدن به انسولین را بهبود بخشیده و تولید گلوکوز توسط کبد را کاهش می دهد.
CINNAMOMUM CASSIA
(پلیمر نوع A، خشک شده و یکنواخت شده از برگ گیاه دارچین) حاوی عنصر کروم، که برای سوخت و ساز مناسب گلوکوز بسیار مورد نیاز بوده و همینطور یک فلاونوئید خاص که جذب گلوکوز و سنتز گلیکوژن را تحریک می کند.

آلفا لیپوئیک اسید R+
به حذف کربوهیدرات ها (شکر) از خون سرعت بخشیده و مولکول های شکر و تری گلیسیرید را برای تولید ATP می شکند. این ماده همچنین سیگنال دهی انسولین در بدن را تحریک می کند که باعث حمایت از روند جذب گلوکوز و همینطور سوخت و ساز تری گلیسیرید در ماهیچه ها می شود.
JIAOGULAN (95% GYPENOSIDES)
مطالعاتی که درباره استفاده از این ماده برای درمان بیماران دیابتی (نوع دو) انجام گرفته، نشان داد که پیشرفت های سریعی در مورد سطح قند خون و حساسیت به انسولین در این بیماران اتفاق افتاد.

کرومیوم 454
یک کوفاکتور حیاتی برای کنترل گلوکوز و کمک به انتقال شکر خون (گلوکوز) به داخل سلول ها و درنتیجه حمایت از فعالیت نرمال انسولین در بدن است. کرومیوم 454 یک فرم بیولوژیک و قابل حل در آب از عنصر کروم است که این موضوع به این ماده معدنی حیاتی امکان جذب و بهره برداری بهینه را در بدن می دهد.

منبع : ترجمه از :

http://www.hardmagnum.com

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  1/5]
به اشتراک بگذارید