مگنوم لیمیتلس

مگنوم لیمیتلس MAGNUM LIMITLESS

مگنوم لیمیتلس
محتویاتی که در مگنوم لیمیتلس وجود دارد باعث بهبود این موارد می شود:
– شدت و انرژی بیشتر در طول مدت تمرین
– استقامت بدنی
– انگیزش و تحرک
– پمپ عضلانی
– ریکاوری و بهبود بدنی

یک محصول و مکمل پیش از تمرین با درجه دارویی عالی که این نتایج را برای شما به ارمغان می آورد:
– پمپ عضلانی بی نظیر
– انرژی بی حد و مرز
– افزایش چشمگیر استقامت بدنی
– قدرت باورنکردنی و شدت بسیار بالا در طول تمرین
– تمرکز ذهنی ماورایی

چرا مگنوم لیمیتلس با درجه دارویی بهترین انتخاب بعنوان یک مکمل پیش از تمرین است؟
– حاوی محتویات با درجه دارویی 100درصدی برای نتایج بهتر و سریع تر
– بی رقیب؛ زمانی که صحبت از استقامت، قدرت و پمپ عضلانی می شود
– سیستم طمع دهنده دولایه که باعث طعم بی نظیر می شود
– تحقیقات دانشگاهی و آزمایش های کلینیکی تاثیر محتویات را ثابت کرده

مگنوم لیمیتلس دارای بالاترین دوز دارویی ال سیترولین در یک وعده مصرف در بین تمامی مکمل های موجود و تمامی برند ها است. بعضی محصولات و مکمل ها از سیترولین مالات استفاده می کنند که با ال سیترولین متفاوت است. اما واقعیت این است آن چه اهمیت دارد نه سیترولین مالات که ال سیترولین است و هرچقدر شما ال سیترولین فعال بیشتری دریافت کنید، این آمینو بطور موثرتری در پمپ های عضلانی بزرگ، تولید جی اچ و ریکاوری بهتر پس از تمرین مشارکت می کند. زمانی که این آمینو با مالیک اسید ترکیب شود، شما ال سیترولین فعال کمتری را به ازای هر گرم جذب خواهید کرد. بنابراین به عنوان مثال اگر شما محصولی با 6 گرم سیترولیم مالات داشته باشید، مقدار واقعی ال سیترولین 4 گرم خواهد بود. مگنوم لیمیتلس حاوی 5 گرم ال سیترولین است که برابر است با 7.5 گرم سیترولین مالات. از تاثیرات ال سیترولین در بدن می توان به افزایش انرژی ماهیچه ای، بالا بردن استقامت و مقاومت در برابر خستگی، بهبود روند ریکاوری، افزایش گردش خون، و افزایش مقدار آمینو اسید دریافتی ماهیچه های اسکلتی که منتج به افزایش سنتز پروتئین (رشد عضلانی) می شود، اشاره کرد. ال سیترولین همچنین پاکسازی آمونیاک را تسریع میکند که این موضوع باعث تاخیر در کاهش یافتن pH عضلات که در هنگام تمرینات سنگین و شدید اتفاق می افتد، می شود. زمانی که pH کاهش می یابد، ماهیچه بیشتر اسیدی شده و خستگی به سرعت به سراغ بدن می آید.
مکمل های پیش از تمرین در گذشته حاوی مقادیر بالایی ال آرژنین بودند اما با گذشت زمان و انجام تحقیق های گسترده مشخص شد که ال سیترولین همان فواید ال آرژنین را داراست و حتی در نواحی که ال آرژنین توان نفوذ و تولید ندارد میتواند نفوذ کرده و در تقویت سنتز پروتئین و ریکاوری سریعتر بهتر از ال آرژنین عمل کند. چرا؟ به این دلیل که ال سیترولین در افزایش سطح آرژنین پلاسما بسیار موثرتر از دیگر مکمل ها عمل می کند.

چه کسانی به مگنوم لیمیتلس احتیاج دارند؟
– هرکسی که خواهان سطوح انرژی خارق العاده است
– هر کس که خواهان پمپ عضلانی در هنگام تمرین است
– هر کسی که می خواهد وزنه ی بسیار سنگینتری از حد تصور خود جابجا کند
– هر کسی که می خواهد بیشتر از یک تکرار اضافه در هر ست انجام دهد.
– هرکسی که خواهان ساختن توده عضلانی در قسمت های نامتعادل بدن خود است
– هر کسی که توان و قدرت خود را پیش از اتمام جلسه تمرینی از دست می دهد

مگنوم لیمیتلس برای دستیابی به سه هدف مشخص ساخته شده است:
1. فراهم آوردن قوی ترین محتویات و محرک ها جهت پمپ فعال و استقامت بالا
2. به ورزشکاران کمک شود تا سطح تحرک، انرژی و استقامت خود را در جلسه تمرین بالا ببرند
3. بالا بردن سرعت رسیدن شما به اهداف فیزیکی و بدنی تان با بالا بردن سطح تمرین و قدرت در نتیجه شما هر جلسه بعد از مصرف مگنوم لیمیتلس با قدرت بیشتری به سراغ تمرین می روید.

دانش محصول
تاثیر 28 روزه بتا آلانین و کراتین
کارنوسین بتا آلانین
این ماده با حذف فاکتورهایی که باعث خستگی و درد هستند، استقامت بدنی را افزایش می دهد. همچنین شواهدی وجود دارد که مکمل بتا آلانین باعث می شود ماهیچه ها قوی تر شوند. تاثیر دوگانه این مکمل آن را برای افرادی که به دنبال افزایش قدرت و در عین حال بالا رفتن استقامت هستند به انتخابی ایده آل تبدیل کرده است. یک تحقیق 28 روزه در این مورد، افزایش 16.9 درصد در ظرفیت کار فیزیکی برای مردان و 12 درصد در ظرفیت کار فیزیکی زنان را نشان داد.
مکمل بتائین ظرفیت هوازی را بهبود بخشیده و باعث واکنش سریعتر بدن به جلسه تمرینی فشرده و سخت می شود.
مگنوم لیمیتلس حاوی عناصر کلیدی مانند تری متیل گلیسین است که اعتبارش بصورت علمی ثابت شده است. تعداد زیادی از مطالعات دانشگاهی به این نتیجه رسیده اند که بتائین می تواند استقامت و قدرت بدن را افزایش دهد. در یکی از این مطالعات در کالج اسپرینگ فیلد در ماساچوست دو گروه از بدنسازان مرد یک دوره متناوب بدنسازی را برای مدت 6 هفته دنبال کردند. گروه اول مقدار 1.25 گرم از مکمل بتائین را دو بار در روز مصرف کردند در حالی که به گروه دوم به همین مقدار دارونما داده شد. نتایج این تحقیق که در “مجله بین المللی جامعه تغذیه ورزشی” انتشار یافت نشان می داد گروهی که از مکمل بتائین استفاده کرده بودند با افزایش حجم عضلانی به مقدار 1.8 کیلو، افزایش 10 درصدی اندازه بازو و کاهش 7 درصدی چربی بدن مواجه شدند. در طرف دیگر گروهی که دارونما مصرف کرده بودند هیچگونه افزایشی در بافت ماهیچه ای یا حجم بازو و کاهش در چربی بدن نداشتند.

عصاره پوست صنوبر، دیواره سلولی سرخرگ ها را تحریک میکند که این موضوع باعث انبساط رگ های خونی تا 78 درصد خواهد شد. عصاره پوست صنوبر بطور چشمگیری گردش خون و انتقال اکسیژن به ماهیچه ها را بهبود می بخشد که این موضوع باعث پمپ های عضلانی عظیم و نامحدود می شود.
مگنوم لیمیتلس یک مکمل پیش از تمرین بی نظیر است. شخصا آن را امتحان کنید تا متوجه شوید که این همه هیجان برای چیست.

در ترکیب لیمیتلس از 4 نوع مختلف کراتین استفاده شده است. این موضوع باعث می شود که بیشترین مقدار قدرت، استقامت و ریکاوری عضلانی با حداقل مقدار ذخیره آب تضمین شود. کراتین پیرویت به دلیل اینکه سریعتر از بقیه جذب می شود یکی از کراتین های بسیار مهم و کلیدی است. در واقع کراتین پیرویت از کراتین به تنهایی قابلیت حل پذیری بسیار بیشتری دارد و بسیار زودتر به نتیجه می رسد. پیرویت به تنهایی به تحریک انتقال گلوکوز از خون و به سمت ماهیچه ها در طول زمان تمرین و همینطور استراحت کمک می کند. به این ترتیب ماهیچه ها با کربوهیدرات ها که برای رسیدن به استقامت ضروری هستند، تغذیه می شوند.
کراتین پیرویت ترکیبی از کراتین و پیرویت است. هر دوی این مواد تولید کننده های انرژی بسیار موثری هستند و برای ساخت عضله و کاهش چربی بدن مشهور هستند. کراتین انرژی اولیه را بازتولید کرده و برای انقباض های کوتاه و شدید در اختیار ماهیچه ها قرار می دهد. کراتین همچنین می تواند به عنوان میانجی عمل کند و زمانی که اسید لاکتیک باعث خستگی عضلات و ناراحتی می شود را به تاخیر می اندازد. افزایش در مقدار کراتین به عضلات انرژی داده تا برای استقامت بیشتر در تمرین های طولانی و خروجی بهینه در فعالیت هایی مثل وزنه زدن و یا انواع دوی سرعت آماده باشند. در تحقیقات بالینی، پیرویت ذخیره شدن چربی در بدن را بدون تغییر در مقدار پروتئین عضلات کاهش می دهد و این فاکتور بسیار مهمی برای افزایش توده ی عضلانی در افراد لاغر به شمار می رود.
استفاده از کراتین پیرویت بعنوان مکمل باعث تکمیل تغذیه ای ماهیچه ها شده و عملکرد حداکثری و استقامت بالای عضلات در برنامه های تمرینی شدید را فراهم می آورد.

مگنوم لیمیتلس حاوی یک محرک ذهنی قوی به نام عصاره باکوپا مونیری. 30:1 (50 درصد باکوساید)
این گیاه یکی از مهم ترین گیاهان دارویی است که در آیورویدا (داروی مشهور هندو ها) برای بهبود عملکرد های شناختی و کاهش استرس استفاده شده است. ترکیب های فعال در باکوپا، باکوساید نام دارند. این ترکیب ها سروتونین و دوپامین؛ که با تمرکز و قدرت و انرژی ذهنی ارتباط دارد را تنظیم می کند.

عصاره میریستیکا فراگرانس 10:1 جواهری پنهان در مگنوم لیمیتلس
این ماده از یک گونه از درخت همیشه سبز بومی اندونزی بدست می آید و از اجزای مهم ادویه جوز به شمار می رود. این ماده از غدد فوق کلیوی حمایت کرده و با این کار باعث افزایش نشاط و سرزندگی شده و به بدن توانایی مقابله بیشتر با استرس را می دهد. علاوه بر این، میریستیکا گردش خون را بهبود بخشیده که می تواند باعث بهبود عملکرد ماهیچه ها و مفاصل شود. همچنین باعث بهبود تمرکز و هوشیاری شده و تمرکز ذهنی و احساس سرزندگی را افزایش می دهد.

نحوه مصرف به ادعای شرکت سازنده :
یک اسکوپ در 350 تا 500 میلی لیتر آب حل کرده و 20 دقیقه پیش از تمرین مصرف کنید.

ترجمه از :
سایت مگنوم

کپی برداری با درج لینک مجیک بادی مجاز است.

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید