مگنوم راکت ساینس

مگنوم راکت ساینس Rocket Science چیست؟

مگنوم راکت ساینس یک مکمل تقویت کننده تمرین است که کارایی آن در آزمایش های بالینی به اثبات رسیده است. مگنوم راکت ساینس باعث افزایش پارامترهای زیر می گردد:
کارایی تمرین 13 درصد
تمرکز ذهنی 22 درصد
استقامت 65 درصد
انرژی 67 درصد
به دلیل استفاده از مواد خام با بالاترین کیفیت و دارای استاندارد دارویی، و همینطور وجود پیشرفته ترین مواد تشکیل دهنده موجود در مگنوم راکت ساینس، این مکمل از همان دوز اول شما را شگفت زده خواهد کرد.
ترکیب های موجود در مگنوم راکت ساینس باعث بهبود موارد زیر خواهد شد:
– شدت تمرین
– خلق و حافظه
– انرژی و قدرت بدنی
– انعطاف و استقامت بدنی
– تمرکز ذهنی

یک مکمل تقویت کننده تمرین خوب باعث رقم خوردن نتایج زیر خواهد شد:
– رکوردهای شخصی شما را در جابجا کردن وزنه ها بطور چشمگیری افزایش می دهد
– از سد درد عبور کرده و شما را وارد مرحله عضله سازی می کند
– به شما اجازه می دهد که بر روی هدفی که در دست دارید تمرکز کنید و عوامل مزاحم را حذف می کند
– انرژی نامحدود برای انجام هرچه بهتر جلسه تمرینی برای شما فراهم م آورد
– سطح هوشیاری شما را افزایش داده و خلق شما را بهبود می بخشد.

مگنوم راکت ساینس بهترین انتخاب به عنوان یک مکمل تقویت کننده تمرین عالی است زیرا:
– محتویات با 100 درصد استاندارد دارویی برای نتایج بهتر، سریع تر و قابل اندازه گیری و سنجش
– تحقیقات بسیار بر روی آن انجام گرفته و از نظر بالینی ثابت شده که انرژی، استقامت، تمرکز ذهنی و کارایی تمرین را افزایش می دهد
– این مکمل بخاطر فرمول منحصر بفردش به سرعت و بدون اینکه روند برنامه تمرینی شما را مختل کند، یک محیط انرژی خارق العاده را برای شما فراهم می کند.
– این مکمل به شکل کپسول تهیه شده تا شما به راحتی و با دقت بالا دوز مورد نیاز خود را برحسب سختی تمرین، خلق یا زمانی از روز که قصد مصرف مکمل را دارید تعیین کنید. درست بر خلاف دیگر مکمل هایی که به شکل پودر تهیه شده اند و شما هرگز مطمئن نخواهید شد که چه مقدار عناصر فعال به عنوان مثال در یک یا نیم فنجام از این مکمل ها وجود دارد.

چه کسانی به مگنوم راکت ساینس نیاز دارند؟
– تمام افرادی که برای تمرکز بر روی تمرین های خود دچار مشکل هستند
– تمام افرادی که خواهان انرژی مضاعف برای ساعت های متمادی هستند
– تمام افرادی که خواهان پیشرفت در قدرت و استقامت بدنی خود هستند
– تمام افرادی که در یک رژیم کم کالری و کم کربوهیدرات قرار دارند و با این وجود می خواهند تا جلسات تمرینی خود را با بیشترین انرژی به انجام برسانند.
– تمام افرادی که از مکمل های قدیمی و ناخالص پیش از تمرین با محرک های بیش از اندازه خسته شده و از عوارض آن ها رنج می برند.
مگنوم راکت ساینس برای رسیدن به این اهداف فرمول بندی و ساخته شده است.
– بالا بردن سطح انرژی شما به حدی غیر قابل باور اما بدون افت فوری
– افزایش ظرفیت ایروبیک تمامی ورزشکاران از اولین دوز مصرف
– بهبود تمرکز ذهنی و خلقف برای شدید ترین و بی نظیر ترین جلسه تمرینی که تا بحال تجربه کرده اید.

در یک مطالعه تازه مشخص شده است که مگنوم راکت ساینس باعث افزایش پارامترهای زیر می گردد:
کارایی تمرین 13 درصد
تمرکز ذهنی 22 درصد
استقامت 65 درصد
انرژی 67 درصد
12 ورزشکار بین سنین 18 تا 29 سال در یک تحقیق بالینی در مدرسه پزشکی دانشگاه وینگیت شرکت کردند. نتایجی که از این مطالعه بدست آمد نشان داد که مگنوم راکت ساینس باعث افزایش تمرکز ذهنی و حافظه، کارایی ورزشی، استقامت و انرژی می شود.
به دلیل وجود دو خصوصیت شامل مواد اولیه با بالاترین کیفیت و استاندارد دارویی و همچنین موثرترین ترکیبات موجود، راکت ساینس با اولین دوز مصرف تاثیر خود را نشان خواهد داد.

محتویات مگنوم راکت ساینس

کافئین بی آب
کافئین بی آب مانند یک محرک سیستم عصبی مرکزی عمل می کند، خستگی فیزیکی را کاهش داده و هوشیاری را در هنگام کسالت و خواب الودگی افزایش می دهد. توانایی این ماده در افزایش سطح هوشیاری، بهبود تمرکز، قدرت تفکر و تصمیم گیری سریع تر و یا دقت بالاتر و افزایش هماهنگی کلی بدن باعث شده که این ماده بعنوان پر مصرف ترین داروی فعال کننده روان در دنیا شناخته شود.

دی کافئین مالات
دی کافئین مالات ترکیبی از کافئین و اسید مالیک است. ورای تمامی مزایای کافئین که در بالا ذکر شده، اضافه شدن اسید مالیک باعث می شود که هضم کافئین بهتر انجام شده و از مشکلاتی که کافئین ممکن است در دستگاه گوارش ایجاد کند جلوگیری می کند. اسید مالیک همچنین باعث افزایش انرژی ناشی از کافئین می شود.

فنیل اتیلامین بتا
فنیل اتیلامین بتا، یک ترکیب ارگانیک و یک آلکالوئید مونوآمید طبیعی است. همچنین نام یک کلاس از ترکیبات شیمیایی است که بسیاری از اعضای آن بعنوان داروهای فعال کننده روان شناخته می شوند و تاثیر محرک دارند.

ال تیروسین آلفا آمینو 4 هیدروکسی بنزن پروپانوییک اسید
ال تیروسین آلفا آمینو 4 هیدروکسی بنزن پروپانوییک اسید، یک آمینو اسید غیر ضروری و یک توده پروتئین در حال ساخت است. این ماده بخشی از واکنش های شیمیایی در بدن شما است که باعث تولید انتقال دهنده عصبی دوپامین و دیگر هورمون ها می شود. تاثیر اصلی ال تیروسین که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده اثربخشی حاد در جلوگیری از افت کارکردهای شناختی و هوشیاری است که در پاسخ به استرس های فیزیکی مانند کار با وزنه و دیگر فرم های تمرینی اتفاق می افتد. این اثر به ورزشکار اجازه می دهد تا در طول تمرین و پس از آن متمرکز و هوشیار باقی بماند.

عصاره ریشه دندروبیوم نوبیل
عصاره ریشه دندروبیوم نوبیل، عضوی از خانواده گیاه ارکید است و یکی از 50 گیاه دارویی اصلی در طب سنتی چین به شمار می رود. دندروبیوم حاوی آلکالوئیدهای قدرتمندی است که باعث آزادسازی دوپامین می شوند. ازادسازی دوپامین در بهبود خلق و هوشیاری بسیار موثر است. این گیاه باعث تحریک بدن برای بهبود قدرت فیزیکی، انرژی، خلق و تمرکز ذهنی می شود.

ال تیانین
ال تیانین، ال تیانین یک آمینو اسید و یک گلوتامیک اسید است که ریشه اصلی آن در چای است. این ماده قابلیت عبور از سد خونی مغزی را داراست. این قابلیت باعث بوجود آمدن خواص فعال ذهنی توسط ال تیانین می شود. تیانین برای قابلیتش در کاهش استرس ذهنی و فیزیکی، تقویت هوشیاری و بهبود کارایی های ذهنی، در اثربخشی مضاعف به همراه کافئین بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است.چ

هوردنین
هوردنین یک محرک ملایم و با اثربخشی کوتاه مدت است که باعث آزادسازی نوراپی نفرین می شود. هوردنین یک مسدود کننده برای آنزیم MAO-B است و به دلیل اینکه می تواند از سد خونی مغزی عبور کند، آنزیم های MAO-B را هم در بدن و هم در مغز مسدود می کند. هوردنین بسیار به جذب آنزیم MAO-B علاقه دارد، اما آن ها را نابود نمی کند، بلکه بطور موقت آن ها را گیر انداخته تا مواد ضعیف تر مانند فنیل اتیل آمین بتوانند بدون خطر عبور کرده و بطور کامل فعال شوند.

سیتیکولین
سیتیکولین یک محرک ذهنی است. یکی از مزایای اصلی سیتیکولین این است که می تواند سطح استیل کولین درون مغز را افزایش دهد. این ماده یک انتقال دهنده عصبی است که نقش اساسی را در شکل گیری و توسعه حافظه و بسیار از فرایندهای شناختی دیگر بازی می کند. با مصرف سیتوکولین متابولیسم کلی مغز بهینه شده، و گردش خون در بدن بهبود می یابد. این اتفاق به افزایش جذب اکسیژن و سوخت و ساز گلوکوز کمک می کند. بسیاری از استفاده کنندگان به افزایش قابل ملاحظه سطح انرژی ذهنی نیز اشاره کرده اند که باعث افزایش تمرکز و همینطور انگیزه و سرحال شدن خواهد شد.

مقدار پیشنهادی:
تعداد 1 تا 3 عدد کپسول را 15 دقیقه پیش از تمرین استفاده کنید.
*از مقدار 3 کپسول در روز تجاوز نکنید.

منبع
ترجمه از :
http://www.hardmagnum.com/product/rocket-science

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید