آنابول ۵ ANABOL 5

معرفی مکمل غیر استروئیدی آنابول ۵ ANABOL 5

با شنیدن نام آنابول ۵ ANABOL 5 و مخصوصا زمانی که پسوند ۱۰ و ۵ به آن افزوده می شود آدمی بی اختیار به یاد دیانابول های ساخت تایلند می افتد! حقیقت این است که یکی از کمپانی های مکمل سازی این بار از اسم این دارو استفاده یا شاید هم سوء استفاده تجارتی کرده و محصول تولیدی که خود که از بیخ مجاز است را به آنابول ۵ ANABOL 5 عرضه کرده است.

قوی ترین ترکیب غیر استروئیدی
به نظر می رسد که آنابول ۵ ANABOL 5 استروئید باشد ولی این محصول ابدا استروئید نیست و این در حالی است که شرکت سازنده در مورد این محصول ادعا کرده است که قوی ترین ترکیب غیر استروئیدی دنیاست. در مورد اینکه این ترکیب قوی ترین ترکیب غیر استروئیدی دنیاست تردیدی نیست که کمپانی سازنده دچار اوهام شده و رویا پردازی نموده است و به عبارت خیلی ساده تر می توان گفت که این کمپانی در این مورد مهملات بافته است ولی با این وجود از این حقیقت نیز نمی توان گذشت که شاید بتوان پاره ای اثرات مثبت و سازنده را از این مکمل انتظار داشت.

محیط آنابولیک
گفته می شود که آنابول ۵ ANABOL 5 با فراهم کردن محیط آنابولیک و با مهار پدیده مخرب کاتابولیسم تا حدود زیادی به سنتز پروتئین در بافت های عضلانی کمک می کند و از این رو می توان افزایش محسوس حجم ناشی از مصرف این محصول را امری قابل پیش بینی دانست.
نکته : این محصول زمانی که با ورزش های قدرتی و با تمرینات سنگین و فشرده تلفیق می شود می توان در طولانی مدت به افزایش حجم ناشی از مصرف این محصول امیدوار بود ولی هرگز نمی توان انتظاری که از دیانول های واقعی ۵ و یا ۱۰ میلی گرمی که در دسته داروهای استروئیدی و ممنوعه دسته بندی می شوند می رود را از این محصول انتظار داشت. هر چند این محصول به اسم آنابول ۱۰ و یا ۵ عرضه شده است.

مهار کاتابولیسم
آنابول ۵ ANABOL 5 شکسته شدن پروتئین در بافت های عضلانی را تا حدود زیادی مهار کرده و به عبارت دیگر پدیده مخرب کاتابولیسم که در نتیجه پرداختن به تمرینات سنگین و شدید در بدن شدت می گیرد را در نطفه خفه نموده و بدین ترتیب نیز رشد عضلانی در بدن ورزشکاران را به نوعی تضمین می کند.

مهار خستگی
کمپانی سازنده در مورد این محصول گفته است که مصرف این مکمل مخصوصا در مورد کسانی که تمرینات سنگین و شدید روزانه را پشت سر گذاشته اند خستگی را نیز برطرف می کند و از این رو امکان تمرین سنگین و شدیدتر را برای افراد فراهم می کند.

مکانیسم اثر
کمپانی سازنده در مورد اینکه این محصول اصولا چگونه و با چه مکانیسم اثری در بدن نفوذ کرده و اثراتی شبیه به استروئیدها را از خود بروز می کند سکوت می کند تا مبادا رقبا از این تکنیک ها و از این تاکتیک ها کپی برداری و تقلید کرده و محصولات جدیدتر را به بازار عرضه نکنند ولی ادامه می دهد این محصول با تحت تاثیر قرار دادن بدن، آن را شدیدا وادار به تشدید پروتئین سازی می کند.

مولتی فاز
همانگونه که در مورد چربی سوزهای لیپوسیکس ایکس که یکی دیگر از تولیدات این کمپانی بود دیدید این مکمل اخیر که برای تشدید رشد عضلانی در بدن تولید شده است نیز دارای خاصیت دو فازی داست به این معنی که در درون کپسول و پوشش اولیه که مایع اصلی در آن قرار دارد کپسول ریز دیگری که حاوی مواد و ترکیبات متفاوت تری است تعبیه شده است تا از یک سو مایع موجود در کپسول اصلی سریعا در بدن آزاد شده و وارد عمل شود و از سوی دیگر مواد جامد موجود در بدنه کپسول دوم که دقایقی پس از آزاد شدن مایع موجود در پوشش اصلی آزاد می شود طول اثر این مکمل در بدن را افزایش دهد

فاز اول
مایعی که در درون کپسول اول قرار دارد به محض ورود به بدن آدمی آزاد می شود و گفته می شود که این مایع اثری آنی و سریع دارد و به همین دلیل نیز مصرف این محصول را در وعده پس از تمرین و هنگامی که از خواب شبانگاهی بیدار می شوید توصیه می کنیم. در این دو مقطع زمانی این مایع به سرعت وارد بدن شده و وارد گردش خون شده و بدن را تحریک به رشد می کند ولی توجه داشته باشید که ماندگاری این مایع در بدن بالا نیست و اثر آن به زودی از بین می رود.

فاز دوم
برای غلبه بر این مشکل و برای افزودن بر طول اثر این کپسول ها، در درون کپسول های مایعی که به آن اشاره شد کپسول های دیگر کار گذاشته شده است که مدت ها پس از شکسته شدن پوشش اولیه و مدت ها پس از آزاد شدن محتویات مایع کپسول اول آزاد شده و طولانی بودن اثر این مکمل را برای ما به ارمغان می آورد.

فرم دارویی
این محصول به صورت کپسول های دو فازی و در بسته بندی های ۱۲۰ تایی وارد بازار شده است و قیمت آن در بازارهای جهانی نیز در حدود ۳۵ دلار است. در هر بار مصرف این محصول باید دو کپسول را مصرف نمود و هر بسته از این محصول برای ۶۰ سروینگ کفایت می کند. بنابراین در صورتی که قرار باشد روزانه دو وعده از این محصول را میل کنید می توان یک بسته محصول را برای یک ماه کافی دانست.

محتویات
به ادعای کمپانی سازنده، در آنابول ۵ ANABOL 5 مواد زیر یافت می شود:
• Dicyclopentanone
• ۶-Keto Diosgenin
• Acetate Ester
• Propionate Ester
• Cypionante Ester
• Decanoate Ester
• Hecogenin Acetate
• Rhamponticum Carthamoides

نکته
به چندنمونه اول که بیان شود دقت کنید. استر پروپیونات، استر سی پیونات و غیره را به دقت بررسی کنید. اوج استفاده این شرکت از اسامی استروئیدها برای القاء قوی بودن این محصول به مخاطب و خریدار در این اسامی به خوبی موج می زند.
گفتیم که این شرکت از اسم آنابول یا همان دیانول استفاده های ابزاری و تجاری کرده است و برای محصول خود نام آنابول ۵ ANABOL 5 را برگزیده است ولی به همین هم بسنده ننموده و در فهرست ترکیبات موجود در این محصول به واژه هایی همانند پروپیونات و دیگر استرهای تستوسترون و به دکانوات اشاره می کند و در صدد القای این باور است که این ترکیب دست کمی از استروئید ندارد. شاید بتوان تاثیر این مکمل را فوق العاده دانست ولی هرگز نمی توان موجود بودن استروئید در درون آن و یا همچنین بروز کردن اثراتی همانند اثرات استروئید ها در مورد این محصول را پذیرفت.

دستور مصرف آنابول ۵ ANABOL 5 به ادعای شرکت سازنده
روزانه دو بار و هر بار دو کپسول از این محصول را میل می کنید که وعده اول سر صبح و وعده دوم پس از تمرین خواهد بود. کمپانی سازنده ادعا کرده است که مصرف دوره ای این محصول عقلانی تر خواهد بود به این معنی که ۱۲ هفته مصرف می کنید و مصرف را به مدت دو هفته قطع می کنید.

هشدار
برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود و آن را از دسترس کودکان خارج کنید .

منبع :
سایت بادی فول

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
به اشتراک بگذارید