محلول ضد افتادگی FIRMING COCKTAIL

محلول ضد افتادگی FIRMING COCKTAIL چیست؟

درمان افتادگی و شل شدگی
این محصول یک محلول ضد افتادگی هم افزا است که از طریق تحریک فیبروبلاست و فعال کردن آن عمل می کند. فیبروبلاست مستقیما در سنتز کلاژن و الاستین در بافت خارج سلولی پوست نقش دارد. ویتامین سی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، از اکسایش سلولی جلوگیری کرده و به شکل گیری کلاژن کمک می کند. DMAE نیز استحکام و نرمی پوست را بهبود می بخشد.
کلاژن
کلاژن در واقع یک گروه از پروتئین ها هستند که به طور طبیعی در بدن ما یافت می شوند، بیشتر در بافت های رابط یا الیافی. در حقیقت این گروه، فراوان ترین پروتئینی است که ما داریم، در حدود 30 درصد از کل پروتئینی که در بدن ما یافت می شود. اما بافت های رابط و یا الیافی چه بافت هایی هستند؟ آن ها بافت ها و یا اندام های دیگر بدن را به هم متصل کرده و یا از آن ها حمایت می کنند. از این جهت به آن ها چسب سلولی می گویند زیرا آن ها باعث می شوند که اندام های مختلف شکل، فرم و موقعیت خود را حفظ کنند. غضروف، چربی و زردپی از انواع مختلف بافت های رابط هستند که کلاژن در آن ها وجود دارد. کلاژن همچنین در رباط ها، رگ های خونی، استخوان، قرنیه چشم، و البته در پوست یافت می شود.
الاستین
الاستین نیز پروتئینی است که در بافت های رابط یافت می شود اما نوع متفاوتی از پروتئین کلاژن است. این پروتئین خصوصیت کشسان و ارتجاعی را برای ما به ارمغان می آورد. مسئولیت این ماده برگشت ماهیچه ها و اندام های مختلف بعد از کشیده شدن یا انقباض به حالت اولیه خود است. به این دلیل معمولا با بند لاستیکی مقایسه می شود. الاستین در دیواره رگ های خونی، شش ها، روده و البته در پوست وجود دارد. تصور کنید که رگ های خونی زمانی که خون با قدرت و سرعت به درون آن ها پمپ می شود تا چه مقدار منبسط می شوند و لحظه ای پس از آن و در هنگام خالی شدن به سرعت منقبض می شوند. یا مثلا اینکه شما می توانید پوست خود را بکشید و در هنگام رها کردن، پوست به حالت طبیعی و اولیه خود بر میگردد. الاستین مسئول این قبیل اعمال است.

DMAE
DMAE یک مولکول کولین با یک گروه متیل کمتر است که توانایی کاهش ساخته شدن رنگدانه های پیری موسوم به بتا آمیلوید را داراست. این ماده دارای ترکیب های فعالی از جمله سنتروفنوکسین یا لوسیدریل است، یک ترکیب دارویی که برای سلامت قوای شناختی در افراد مسن طراحی شده است. DMAE همچنین می تواند از سلول های عصبی و سایر سلول ها در مقابل تاثیرات مضر انواع خاصی از اکسایش، با جاسازی خودش در ساختار سلول و بازی کردن نقش یک آنتی اکسیدان، حفاظت کند.

خصوصیات فنی محلول ضد افتادگی
ترکیبات: الاستین، DMAE، ویتامین سی. در قسمت هایی که افتادگی یا شل شدگی پوست وجود دارد از این محصول استفاده کرده تا با استفاده از تکنیک تراپوستی، شل شدگی مورد درمان قرار گیرد.
دوز و ناحیه مورد استفاده:
صورت: از 2 تا 5 میلی لیتر
گردن: از 2 تا 5 میلی لیتر
خط گردن: 5 میلی لیتر
برامدگی های انتهای استخوان ها: 5 تا 10 میلی لیتر
ران ها: 5 تا 10 میلی لیتر
زانوها: 2 تا 5 میلی لیتر
شکم: 5 تا 10 میلی لیتر
بازو ها: 2 تا 5 میلی لیتر

نحوه استفاده محلول ضد افتادگی
یک بار استفاده کرده و سپس دوهفته بعد دوباره استفاده کنید، در طی 4 تا 6 ماه پس از آن هرماه یک مرتبه استفاده کنید، و پس از آن هر 3 تا 6 ماه یک مرتبه دیگر جهت تثبیت نتیجه استفاده کنید.

ترجمه از :
http://tiara-prof.lv/en/product/coctail-firming/

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید