عصاره پوست کاج فرانسوی

عصاره پوست کاج فرانسوی چه خواصی دارد؟

با عصاره پوست کاج فرانسوی به فرایند پیری نگاه دوباره ای بیندازید!
حتی با این وجود که پیری اجتناب ناپذیر است، چنانچه شما از همین حالا برای آینده آماده شوید، می توانید از بدن ذهن و اندام های حیاتی تان در مقابل پیری محافظت کنید. عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمندی است و از سیستم عروقی بدن برای بهبود انتقال مواد مغذی به تمام نقاط بدن حمایت می کند. ترکیب این خصوصیت با سیستم حفاظت کلاژن بسیار قوی موجود، مسیری حیاتی را پیش روی ما قرار می دهد تا بوسیله آن از بدن مان حفاظت کرده و نگاه خود را به پیری تغییر دهیم.

عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر 3 عملکرد مهم و تاثیر گذار دارد:
1- حفاظت آنتی اکسیدانی بسیار قوی
2- حمایت از سیستم عروق و مویرگ ها که برای انتقال بهینه مواد مغذی ضروری است
3- سیستم حمایت از کلاژن بسیار قوی
با محافظت و حمایت از سیستم های طبیعی بدن شما، سلامتی و سرزندگی شما بهبود میابد و به تبع آن میتوانید خود را برای آینده بیشتر و بهتر آماده کنید.

مزایا:
بعضی از مزایایی که در استفاده از عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر وجود دارد و شما با استفاده از آنها می توانید با آینده ی خود سالم تر روبرو شوید و به بخشی از سبک زندگی سالم شما تبدیل شوند، شامل موارد زیر است.
– سیستم گردش خون سالم: به سلامت رگ های خونی، با حفظ قابلیت ارتجاعی و انعطاف آنها کمک میکند
– قلب و ارگان های حیاتی در بدنی سالم: رگ های سالم گردش خون و به تبع آن توزیع سریع و مناسب مواد مغذی در بدن را بهبود می بخشند. بنابراین قلب، چشم ها و دیگر اندام های حیاتی به خوبی تغذیه شده و مورد محافظت قرار می گیرند.
– حفاظت آنتی اکسیدانی بسیار قوی: از بدن در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند.
– سلامت پوست: گردش خون سالم به معنی تغذیه مناسب پوست است که باعث حفاظت از پوست و سلول های آن از درون بدن می شود.
– سرزندگی: همانطور که رگ های خونی سالم به تغذیه بهینه سلولی کمک می کنند میتواند سبب ایجاد سرزندگی و حال خوش شود.

محتویات
فلاوان – عصاره پوست کاج فرانسوی اصیل
پروفسور جک ماسکولیر اولین فردی بود که موفق به تولید عصاره از پوست درخت کاج فرانسوی شد و اسم این عصاره را فلاوان گذاشت. عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر تشکیل شده است از فلاوان و دیگر ترکیب هایی که پروفسور ماسکولیر ابداع و کشف کرده مانند دانه های وینیفرا و او-پی-سی های اصلی ماسکولیر. این مواد بخاطر منفعت های گسترده ای که در سلامت بدن و همچنین مزیت هایی که بخاطر سطح بالای آنتی اکسیدانی خود دارند مورد استفاده قرار گرفته اند.

عصاره پوست کاج فرانسوی چگونه کار می کند؟
یک: حفاظت آنتی اکسیدانی قوی
آنتی اکسیدان های قدرتمندی که در عصاره پوست کاج فرانسوی وجود دارند به از بین بردن رادیکال های اضافی در بدن کمک میکنند. با استفاده از یکی از قویترین آنتی اکسیدان هایی که در طبیعت وجود دارد، حفاظتی پایدار و قابل اطمینان نسبت به رادیکال های آزاد شکل می گیرد.
دو: تغذیه بافت ها و اندام مختلف بدن
هر اندام، ماهیچه و یا بافتی در بدن ما بوسیله مواد مغذی که توسط خون حمل می شود تغذیه شده و نیرو می گیرد. عروق، رگ های خونی و مویرگ ها تضمین میکنند که این مواد مغذی به اندام هایی که به آن احتیاج دارند منتقل شود. نکته ی بسیار جالبی که مطرح شد نشان می دهد که چگونه رگ های خونی ما مسئول تداوم سلامت تک تک اندام های بدن ما مانند چشم، قلب، مغز و … و حتی بزرگترین اندام بدن ما یعنی پوست هستند.
عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر، سلامت سیستم توزیع مواد مغذی ما را که برای تحویل بهینه اکسیژن و مواد غذایی به اندام و بافت های مختلف ضروری است، تضمین می کند. و در عین حال به تخلیه مواد اضافی و پسماندها و دی اکسید کربن از طریق جریان خون و از بدن کمک کرده و باعث بهبود این جریان می شود.
سه: حمایت کلاژنی قدرتمند
کلاژن نقش محوری در سلامت بدن ما بویژه در مورد سلامت پوست بازی می کند. کلاژن سالم کمک می کند که بدن و پوست ما محکم و در عین حال انعطاف پذیر باقی بمانند. با گذشت زمان و با بالا رفتن سن، سطح کلاژن بطور طبیعی و همینطور در اثر آسیبی که رادیکال های آزاد می زنند پایین آمده و قسمتی از ذخایر کلاژن از بین می رود. حفاظت آنتی اکسیدانی قدرتمندی که در عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر وجود دارد، از بدن در مقابل آسیب رادیکال های آزاد محافظت کرده و باعث می شود کلاژن بدن ما کمترین آسیب را متحمل شود.
عصاره پوست کاج فرانسوی ماسکولیر آنزیم هایی که باعث شکستن کلاژن می شوند را محدود می کند، باعث تثبیت سطح ویتامین سی در بدن می شود (جهت ساغته شدن بلوک های کلاژن) و از طریق این کارکردها باعث حفظ سطح کلاژن بدن می شود. در این وضعیت و با حفظ سطح کلاژن بدن، سیستم رگ های خونی نیز به خوبی محافظت می شوند.

مقدار پیشنهادی مصرف روزانه به ادعای شرکت سازنده:
1 یا 2 قرص در روز، به همراه آب یا آبمیوه
فقط برای مصرف بزرگسالان. از حداکثر مقدار پیشنهادی در روز بیشتر مصرف نکنید. در زمان حاملگی یا شیردهی، پیش از استفاده با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

منبع ترجمه از :http://www.masqueliers.us/

کپی برداری تنها با ذکر نام سایت مجیک بادی امکان پذیر است.
[تعداد: 2   میانگین:  3/5]
به اشتراک بگذارید