جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700

بررسی جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700

بررسی جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700
جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 یک مکمل نسبتا جدید است که به عنوان راه حلی برای بهبود کارایی های مربوط به عملکردهای مردانه معرفی شده است. این محصول یک ترکیب همه کاره را به شما ارائه می دهد که توانایی های جنسی و قابلیت های فیزیکی، یعنی عوامل اصلی و مهمی که اغلب به کلمات مردانگی و جنس نر مرتبط هستند را مورد هدف قرار می دهد. این محصول شامل فرمولی چندکاره است که نه تنها به بدن در تولید بیشتر تستسترون کمک می کند، بلکه همچنین گردش خون در تمام نقاط بدن را نیز بهبود می بخشد. ترکیب این دو ویژگی به شما کمک می کند که زندگی جنسی خود را از طریق بهبود کیفیت نعوظ و فراهم کردن موجی از انرژی، زمانی که به آن نیاز دارید، به سطح مطلوب برسانید.

مواد تشکیل دهنده
مواد تشکیل دهنده زیر در جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 یافت می شوند:
– زینک (روی): نقص در نعوظ یکی از شایع ترین مشکلات جنسی است که مردان با آن روبرو هستند. چندین مطالعه درباره ارتباط کمبود زینک و نقص در نعوظ وجود دارد. در سال 1996 یک مطالعه ارتباط بسیار واضحی بین زینک و سطح تستسترون در بدن پیدا کرد. در این مطالعه به مردان جوان رژیم کم زینک داده شد و پس از 20 هفته کمبود زینک آنها با کاهش بسیار چشمگیر (75 درصدی) در سطح تستسترون مواجه شدند. این تحقیق همچنین در مورد مصرف مکمل های حاوی زینک در مورد افراد مسن به این نتیجه رسید که مصرف مکمل زینک و در نتیجه بالا رفتن زینک دریافتی بدن منجر به افزایش تقریبی دو برابری در سطح تستسترون می شود. دلیل این مطلب این واقعیت است که زینک نقش بسیار حیاتی در قابلیت طبیعی بدن در تولید مقدار کافی تستسترون بازی می کند. زینک همچنین در سوخت و ساز مواد مغذی نقش دارد. جدا از این کارکرد های حیاتی، زینک در سطح دی ان ای نیز فعالیت می کند، به عملکرد تولید پروتئین در بدن کمک کرده و همچنین از سیستم ایمنی پشتیبانی می کند.
– خارخسک: این عصاره از گیاهی به دست می آید که توسط آیورودا، سیستم باستانی ودایی تشخیص و درمان بیماری ها معرفی شده است. ریشه و میوه های این گیاه اغلب برای بهبود سرزندگی و تقویت قوای جنسی مردانه استفاده می شود. این گیاه به بهبود کلی سلامت جنسی در مردان کمک کرده و همچنین ممکن است میل جنسی را نیز افزایش دهد.
– برگ خزنه (مریم گلی): این ماده هم نوعی گیاه خوراکی و هم از گیاهان دارویی است. در مصر باستان از این گیاه برای بهبود شانس باروری در هر دو جنسیت استفاده می شده است. مریم گلی توانایی کاهش تنش های عضلانی و ناآرامی های ذهنی را نیز داراست. جدای از سودمندی های بالقوه ی این گیاه برای سلامت جنسی مردان، مریم گلی قابلیت بهبود جنبه های خاصی از سلامت ذهنی را نیز داراست. به عنوان مثال قابلیت ثبت خاطرات و بازخوانی آن ها از حافظه.
– تستوفن: تستوفن عصاره ای خاص و ویژه از دانه های شنبلیله است که حاوی بیش از 100 نوع مختلف از مواد دارویی طبیعی است. این عصاره اغلب برای درمان گرفتگی و انسداد سرخرگ ها، کاهش کلسترول و کنترل سطح قند خون استفاده می شود. تستوفن سودمندی های دیگری نیز برای مردان دارد که از آن جمله می توان به تاثیر مثبت بر روی سطح تستسترون اشاره کرد. تستوفن همچنین میتواند مقدار ساپونین ها را در بدن افزایش دهد.
– شاخ گوزن کوهی: این ماده که در واقع از شاخ گوزن های کوهی جوان بدست می آید، حاوی زینک، منیزیم، کلسیم، شمار بالایی از آمینو اسید ها، و همچنین حاوی عوامل ضد فاسد شدگی بسیار قوی است. گفته شده که شاخ گوزن کوهی استفاده های بسیار زیادی دارد. از جمله این استفاده ها می توان به بالا بردن میل جنسی در مردان و زنان، بهبود سلامت مفصلی، پایین آوردن فرایند بیولوژیکی پیری و بهبودی از مصدومیت ها اشاره کرد.

نکات مثبت:
– جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 حاوی هیچگونه ترکیبات افزودنی شیمیایی، مواد پرکننده (مواد نسبتاً خنثی آلی یا معدنی که به رزینها و پوششهای ژلی برای گرفتن مشخصه های سیالی خاص و افزایش حجم یا کاهش قیمت محصولات اضافه می‏شوند)، مخمر و یا چاشنی نیست. این بدین معنی است که این محصول برای استفاده کننده ایمن است و ریسک پیشرفت عوارض جانبی یا واکنش های آلرژیک تقریبا صفر است.
– این محصول توسط یک شرکت با اعتبار و مورد اعتماد در صنعت مکمل های دارویی و غذایی ساخته شده است. شرکت جی ان سی در حال حاضر شمار بسیار بالایی از محصولات شامل مکمل های ورزشی، مکمل های بهبود دهنده کارایی های مردانه و … را تولید می کند.

نکات منفی:
– کپسول های جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 ممکن است حاوی مقادیر کمی شیر باشند، و این به این معنی است که برای افرادی که قدرت هضم لاکتوز را ندارند مناسب نیست. این حقیقت که کپسول ها حاوی مقدار اندکی شیر هستند، آن ها را برای گیاه خواران نیز نامناسب می سازد. شمار بسیار بالایی از محصولات رقیب در صنعت مکمل سازی با برچسب “دوستدار گیاهخواران” تولید می شوند.
– 4 کپسول، که دوز روزانه است، تنها حاوی 1 میلی گرم زینک است. این مقدار زینک بسیار اندک است و ممکن است تاثیرمثبتی در استفاده کننده ها نداسته باشد. مقدار دوز بیشتری از زینک سودمندتر خواهد بود.

نکات مهم:
توصیه شده که خانم ها از مکمل جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 استفاده نکنند. در غیراینصورت ممکن است عملکرد تولید طبیعی تستسترون بدن آن ها با افزایش روبرو شده و باعث پیشرفت تاثیرات جانبی شود. همچنین مردانی که علاقمند به مصرف این مکمل هستند نیز باید بالای 18 سال باشند.

عوارض جانبی:
گیاهی که تستوفن از آن مشتق شده، یعنی شنبلیله، می تواند بر روی داروهای ضد دیابت، وارفارین، و داروهایی که از لخته شدن خون جلوگیری میکنند تاثیر متقابل داشته باشد. همچنین بعضی از مواد تشکیل دهنده ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند.

دوز مصرفی:
دوز مصرفی جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 برای بزرگسالان 4 کپسول در روز است، در نتیجه یک بسته حاوی 120 کپسول برای 30 روز مصرف کافی است. دو عدد از این کپسول ها باید هنگام صبح و دو عدد باید هنگام شب مصرف شوند. موضوع بسیار مهم در مورد طریقه مصرف این است که این کپسول ها باید به همراه یک وعده غذایی و یک لیوان بزرگ آب میل شوند. هرگز از دوز پیشنهادی فراتر نروید به دلیل اینکه احتمال افت فشار خون در این موارد وجود دارد.

نتیجه گیری:
جی ان سی پرو پرفورمانس امپ تست 1700 محصولی از یک کمپانی پیشتاز در عرصه مکمل های طبیعی است. این محصول حاوی ترکیبات گوناگونی است که نه تنها به تولید تستسترون شتاب می بخشند، بلکه همچنین عملکرد جنسی و فیزیکی را نیز بهبود می بخشند. لیست کاملی از محتویات توسط شرکت سازنده ارائه شده که نشان می دهد تنها از ترکیبات با ارزش و درجه اول استفاده شده است. همچنین قیمت محصول نیز مناسب است. بر اساس مقدار زینک مشخص شده، ما این مقدار را کافی ندانستیم و بنابراین ممکن است مصرف مکمل زینک به همراه این محصول در صورت تشخیص پزشک یا متخصص تغذیه مورد نیاز باشد.
دقت کنید که همیشه مکملی را انتخاب کنید که توسط سازنده قابل اطمینان تولید شده باشد، حاوی ترکیبات آزمایش شده و تایید شده باشد، از چندین جهت برای شما سودمند باشد، و در کنار قیمت مناسب نتایج سریع و موثری را برای شما به ارمغان بیاورد.

منبع: ترجمه از
https://www.consumerhealthdigest.com

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید