اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS

اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS

اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS یک نیروگاه آنابولیکی دو کاره همراه با دو برابر قدرت آندروژنی در بین متوسط تقویت کننده های تست شده شما است. این فرمول با تکنولوژی بالا، بدون ترکیبات اختصاصی یا پرکننده و فیلر ها است و تنها شامل دوزهایی از ترکیبات آندروژنی است که از لحاظ بالینی بیش ترین میزان شناخته شدگی را دارند و به طور کامل برای علم شفاف شده اند.
در هنگام کار کردن در فاصله کمتر از چند دقیقه از اولین وعده غذایی شما، اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS میزان تستوسترون شما، هورمون رشد و IGF-1 را فراتر از هر چیزی که شما تا به حال تجربه کرده اید، بالا می برد. با پشتوانه تحقیقاتی که روی انسان های واقعی صورت گرفته است، دیده شده است که افراد مورد آزمایشی که تنها یکی از 11 مواد تشکیل دهنده در اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS را مصرف کرده اند، در آن دوز دقیق مصرفی، میزان تستوسترون بیش از 40 درصد افزایش یافته است. ترکیبات برشی مانند اسید D-Aspartic (3120 میلی گرم)، عصاره شاخ گوزن (450 میلی گرم)، Tongkat Ali (300 میلی گرم)، و Mucuna Pruriens (750 میلی گرم) با یک ترکیب ZMA مخلوط می شوند تا این واکنش آنابولیک را تسریع بخشند.
همچنین AGGRO™ ترشح و عملکرد آنابولیک ترین هورمون شما را که همان انسولین است، مورد هدف قرار می دهد. هم به عنوان یک عملگر تقلید کننده و هم یک عملگر حساس، AGGRO™ کاری می کند که سطح انسولین طبیعی بدن شما را تقویت کند و این در حالی است که در واقع یک شبیه سازی اثر انسولین صورت می گیرد! 5 عامل قدرتمند insulinogenic شامل خربزه تلخ (50 میلی گرم)، دارچین کاسیا (200 میلی گرم)، اسید آلفا لیپوئیک (150 میلی گرم)، بربرین هیدروکلراید (200 میلی گرم)، و Chromium Picolinate (400 میکروگرم) عمل می کنند تا ثباتی در سطح قند فرد ایجاد شود، چربی بدن سوزانده شود، حجم بدون چربی افزایش یابد، و همچنین مواد مغذی آنابولیکی به سلول های ماهیچه شما برسد. این آنابولیک هم افزایی و فعالیت ضد کاتابولیکی تضمین می کند که شما بدون واجب بودن هیچ تجویزی، به حداکثر رشد عضلانی خود برسید! با مصرف اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS برای رشد آماده شوید.

علم موجود در اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS

بر خلاف دیگر مکمل های موجود، AGGRO™ توسط تحقیقاتی که روی انسان واقعی صورت گرفته، حمایت می شود. در یک مطالعه، افراد مورد آزمایشی که تنها یکی از 11 ترکیب موجود در AGGRO™ را به طور مستقیم استفاده کردند، میزان تستوسترون آن ها بیش از 40 درصد افزایش یافته است. همچنین میزان هورمونLuteinizing (LH) در این افراد بالا رفته است که این هرمون، آنزیم 17-β hydroxysteroid dehydrogenase را (که یک آنزیم تبدیل کننده آندروستندیون به تستوسترون است) تنظیم می کند. در مطالعه دیگری محققان در دانشگاه واشنگتن غربی، عنصر روی، منیزیم و ویتامین ب 6 را به یک گروه از بازیکنان فوتبال NCAA دادند که دو بار در روز تمرین می کرده اند. پس از 7 هفته آزمایش، محققان یک افزایش قابل توجهی در تستوسترون و هورمون رشد بازیکنان یافتند. AGGRO™ همان دوز دقیق از روی، منیزیم و ویتامین ب 6 مورد استفاده در این مطالعه موفق را به بدن افراد می رساند!

تحقیقات آشکار شده شوروی

در 1980، محققان شوروی اثرات شاخ گوزن را بر روی ورزشکاران با عملکرد بالا تست کردند و متوجه شدند که افراد با وجود سرعت پیدا کردن فاصله ریکاوریشان، به افزایش قدرت عضله ای دست یافتند. همچنین محققان Nutrabolics 400 میلی گرم از عصاره شاخ گوزن را – برای کمک به افزایش سطوح در حال گردش فاکتور رشد مشابه ای به انسولین (IGF-1) – اضافه کردند. این هورمون یکی از آنابولیک ترین مواد شناخته شده برای علم است و به طور طبیعی توسط کبد شما به عنوان پاسخی به تحریک هورمون رشد (GH) تولید می شود. هرچه که هورمون رشد GH افزایش یابد، IGF-1 آزاد می شود.

کارکرد بیش تر هورمونی

برای به حداکثر رساندن پتانسیل رشد، ورزشکاران نیاز به افزایش میزان تستوسترون آزاد (تستوسترون بدون اتصال a.k.a.)، کاهش استروژن، کند کردن تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (DHT)، کاهش کورتیزول و افزایش میل در گیرندگی آندروژن تستوسترون دارند. AGGRO™ برای به حداکثر رساندن پاسخ آنابولیکی، به تمام مسیرهای استروئیدی در بدن جهت می دهد. از آن جایی که عصاره Musli شامل ساپونین Stigmasterol و Hecogenin است، به محصول اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS اضافه گشته است. این دو ساپونین اندازه و مقاومتی را که از طریق مسیرهای مختلف بدست می آیند، حمایت می کنند. Stigmasterol ساختاری شیمیایی مشابه به هورمون تستوسترون دارد و اعتقاد بر این است که این عامل به گیرنده های آندروژن می پیوندد و باعث اثری شبیه به هورمون تستوسترون می شود. Hecogenin می تواند به ترکیباتی شبیه به هورمون تستوسترون تبدیل شود که به افزایش حرکت آنابولیکی و سفت شدن کلی عضلات کمک می کند. گزنه به جلوگیری تستوسترون ها از تبدیل شدن به دی هیدروتستوسترون (DHT) امداد می رساند. این آندروژن غیر معطر در هنگام تمرین باعث افزایش تراکم عضلات و قدرت می شود اما همچنین مسئول اتفاقات دیده شده ریزش مو و بزرگ شدن پروستات در مردان است. با کنترل تولید DHT، شما جوانب و یا هر چرخه دیگری را به حداقل می رسانید. این امر به ویژه در چرخه درمانی بعدی (PCT) مهم است. همچنین محصول AGGRO™ شامل 150 میلی گرم از Cissus Quadrangularis است. در مطالعه ای، افراد مورد آزمایش که Cissus Quadrangularis مصرف نمودند افزایش تستوسترون را تجربه کردند. متخصصان معتقدند که این موضوع به دلیل توانایی محصول در عملکرد “ضد گلوکو-کورتیکوئیدی” بوده است. این اثر می تواند ترمیم بافت عضلانی را سریع تر کند و ریکاوری را تقویت بخشد. Tonkat Ali (300 میلی گرم) یک گیاه قوی است که به کاهش کورتیزول کمک می کند. این هورمون استرس کاتابولیکی نقش کلیدی در پاسخ های التهابی پیش آمده در تمرینات بازی می کند اما میزان بیش از حد از آن منجر به از دست دادن عضلات و جمع شدن آب می گردد. با کاهش کورتیزول، اثراتی که توسط از دست دادن عضلات به خاطر رژیم غذایی و تمرینات سخت ناشی می شود را می توان کنترل کرد. در مجموع محصول اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS حاوی 11 هرمون از قدرتمند ترین هورمون ها است که مواد تشکیل دهنده افزایش دهنده را شامل می شود و به طور قانونی در دسترس شما قرار می گیرد تا آنابولیک ترین واکنش های بدنی ممکن در زندگی خود را داشته باشید.

دیگر مواد تشکیل دهنده: هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (کپسول گیاهی)، منیزیم Stearate، سیلیکات کلسیم، سیلیسیم دی اکسید.
نحوه استفاده پیشنهادی در روزهای تمرین: 1 واحد (8 کپسول) از محصول اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS را در مدت 1 ساعت تمرین مصرف کنید. برای دست یابی به بهترین نتایج، آن را به همراه یک برنامه رژیم غذایی و برنامه ورزشی استفاده نمایید.
نحوه استفاده پیشنهادی در روزهای غیر ورزشی: 1 واحد (8 کپسول) از محصول اگرو نوترابولیکس AGGRO NUTRABOLICS را یک بار در روز همراه با آب میل کنید. برای دست یابی به بهترین نتایج، آن را به همراه یک برنامه رژیم غذایی و برنامه ورزشی استفاده نمایید.
هشدار: با توجه به پتانسیل آندروژنی موجود در محصول AGGRO™، این فرمول هرگز نباید توسط افراد زیر 18 سال مورد استفاده قرار گیرد. ورزشکاران باید قبل از استفاده محصول، با مشاور متخصص خود مشورت کنند. تنها برای مصرف بزرگسالان استفاده شود. محصول را دور از دسترس کودکان نگه دارید. اگر هر گونه شرایط پزشکی خاصی دارید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید. از آن جایی مشخص شده است که ترکیباتی مانند Berberine ممکن است با برخی از آنتی بیوتیک ها واکنش نشان دهد، بدون مشورت با پزشک این محصول را به صورت ترکیبی با داروهایی که از قبل برایتان تجویز شده است مصرف ننمایید. اگر حامله و یا تحت مراقبت هستید استفاده نکنید.

منیع :ترجمه از سایت نوترابولیکس

 

فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.

کپی برداری از این مطلب تنها با ذکر نام سایت امکان پذیر است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید