آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS

آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS

هر ماهیچه در بدن شما به طور کامل از اسیدهای آمینه متصل به یکدیگر ساخته شده است که تعداد این آمینو ها تا آنجایی شناخته شده اند ۲۱ آمینه اسید هستند. بدون شک آمینوها مهم ترین مواد لازم برای یک بدنساز را دارند این دلیل فروش و استقبال از مکمل های اسید آمینه بازار است. شاید در نگاه نزدیک این مواد برای بدنسازان آماتور تاثیر چندانی نداشته باشد اما باید توجه داشت که آمینو ها در طولانی مدت می توانند بهترین تاثیرات را در بدن داشته باشند .
آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS به شدت با کورتیزول که بعد از تمرینات سخت در بدن تولید می شود و اثرات منفی روی حجم ماهیچه ها را دارد ناسازگار است. این مکمل می خواهد با ترکیب خود این هورمون را در یدن به کمترین میزان برساند و سرعت ریکاوری عضلات را بالا ببرد و در نهایت به افزایش حجم عضله برسد. کربوهیدرات ۰ و شکر ۰ درصد با میزان ۴ واحدی کالری در هر وعده این مکمل شبیه رویاست.این امر دلیل قابل استفاده بودن این مکمل برای تمام تیپ های بدنسازی یا بدن سازی است. گروه آمینو اسیدهای شاخه ای بی سی ای ای BCAA در آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS موجود می باشد و چون در مدل اتیل استر ارائه شده است سرعت باورنکردنی در  جذب دارد و بیشتر از ۹۰% جذب را تضمین می کند . کراتین منیزیم ، فسفات و مدل پایه مونوهیدرات در این مکمل وجود دارد که در کمتر مکملی دیده شده است. برای ریکاوری عضلات از گلوتامین با ارزشترین آمینه اسید استفاده شده است .در بخش افزایش دم عضلانی هم سه آمینه با ۳ آمینه افزایش انرژی تلفیق شده است .

ویژگی های کلی  آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS :

  • کمترین میزان کالری
  • بدون کربوهیدرات و شکر
  • آمینه اسیدهای شاخه ای در فرم اتیل استر
  • افزایش دم عضلانی
  • افزایش انرژی و تمرکز تمرین بدون کافئین

AminoCell_NutrabolicsTab

حداکثر قدرت همراه با فناوری مدرن در راستای افزایش توان، اندازه و عضله و بازیافت توان
روش آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS : فاکتور رشد جای خود را به یک فرآورده قدرتمند و تازه می سپارد وقتی ایدۀ تغییر فورمول موفق فاکتور رشد را مطرح کردیم، این پرسش پیش آمد که چرا باید آن را تغییر داد؟ سپس نکته دیگری مطرح شد: چه می شود اگر بتوان فاکتور رشد را براساس استروئیدها طراحی کرد؟ با ارائه این ایده دیگر جای تردیدی نماند. معلوم بود که این پروژه هدف اصلی تیم پژوهشی نوترابولیک در نیم سال آینده است. پس از تلاش شبانه روزی محصول بدست آمد: یک کاتالیزور رشد بین تمرینی با توان غیر قابل رقابت به گونه  ای که حتی فاکتور رشد به پای آن نمی رسید.
بدین ترتیب آمینوسل پدید آمد و توان عالی رشد دادن عضله را به جهان عرضه کرد.

تاکتیک عملکرد آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS :
یافتن و نابود کردن ویژگیهای آنابولیک فرآورده و کاستن از اتلاف کاتابولیک عضلاتی که به زحمت تولید شده اند.تاکتیک آمینو سل است. وقتی یک محصول مفید باشد طرفدارانی پیدا می کند، همانطور که در سالهای اخیر فرمول فاکتور رشد چنین بوده است. اما شرکت نوترابولیک در سمت و سوی نوآوری است نه رکود. بسیاری از سازندگان فرآورده ها فقط به خاطر تغییر مدل محصول آن را دگرگون می کنند که کاری برای شما انجام نمی دهد. ما با تولید آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS فرمول فاکتور رشد را بهبود دادیم به گونه ای که پیشرفت  های مهم نسبت به فرمول اصلی را همراه با مطالعات علوم تغذیه جهت تمرین ورزشی و ارتقاء عملکرد منعکس سازد. نتیجه کار، یک اسلحۀ آنابولیک است که به شکل تهاجمی فرصتهای رشد عضلانی را یافته و همزمان امکان اتلاف عضله را در اثر تمرین  های شدید یا محدودیت کالری از میان می برد. آمینوسل دارای BCAA با توان حداکثر، کمپلکس کراتین / گلوتامین، واسطۀ بازیافت اکسیژن می باشد و این مواد آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS را بهترین فرآورده حین تمرینات در جهان کرده است.

استرآمینو اسید زنجیرۀای انشعابی
هدف شما هر چه باشد، از افزودن عضلات با کیفیت گرفته تا ممانعت از اتلاف ‌آنها طی دوره های  محدودیت کالری آمینواسید زنجیره  ای انشعالی (BCAA) باید از اجزای اصلی برنامۀ تغذیه شما محسوب گردد. ما یک نمونه معروف BCAA را در آزمایشگاه به روش استریفیکاسیون تقویت کردیم و دسترسی زیستی آن را بهبود دادیم. در این روش، با افزودن یک گروه استر به ساختار مولکول BCAA می تواند به سرعت به بافت های هدف برسد بدون اینکه در راه، تضعیف و تجزیه شود.

چیلات منیزیم کراتین
پژوهش در دانشگاه واشینگتن غربی نشان داده است که فرآورده دارای چیلات منیزیم کراتین نه فقط مثل سایر انواع کراتین، توان ناهوازی را افزایش داده بلکه توان عملکرد هوازی را هم  می افزاید. به زبان ساده، افراد مختلف از ورزشکاران پر طاقت تا بدنسازان می  توانند عملکرد خود و اثرات تمرینی مطلوب را با استفاده از چیلات منیزیم کراتین با سرعت افزایش دهند. در ضمن این ماده همراه با مونوهیدرات کراتین، تراکم کلی کراتین را بیشتر می کند چرا که مسیرهای جذب این دو ماده متفاوت است. بنابراین در آمینوسل هر دو نوع کراتین در قالب یک فرمول عرضه می شود.

گلیسرول فسفات کراتین
CGP یک نوع جدید کراتین است که یک ترکیب فوق هیدراته کننده یعنی گلیسرول را به مولکول کراتین پیوند میدهد. مزیت این کار انتقال فوری گلیسرول به عضلات است در حالیکه آب و سایر مواد مغذی را به همراه خود می  کشاند. در نتیجه عضله با مواد حجم دهنده و تقویت کننده اشباع شده و شما را به مرحلۀ جدیدی از رشد هدایت می کند. در ضمن CGP گروههای فسفات اضافی به مولکول کراتین می  افزاید تا بعد به ATP که انرژی دهند است تبدیل شوند.

چیلات منیزیوم گلیسل گلوتامین
تحقیقات نشان می دهد که آمینواسید گلوتامین پس از تمرین در بدن افت می کند. این ماده فراوانترین آمینواسید آزاد در بدن است و کمبود آن اثرات مهمی روی سلامتی، بازیافت توان و عملکرد دارد. منیزیم گلیسیل گلوتامین یک نوع نوع پر قدرت و پایدار گلوتامین است که دارای پیوند با ماده معدنی آنابولیک منیزیم می باشد و اثرات متفاوتی در سیستم غدد درون ریز و هورمونی، سیستم عضلانی و سیستم عصبی و اسکلت بدن دارد.

گلیسرول مونواستارات
سالهاست بدنسازان مسابقه ای از گلیسرول برای بهبود حجم درونی عضله و خون رسانی استفاده می کنند. وقتی آب مخلوط با گلیسرول آشامیده شود، این ماده به سرعت در عضلات تجمع می کند تا موقعی که یا خارج شود یا توسط بدن تجزیه گردد. بنابراین گلیسرول آبگیری عضلانی را بهبود داده و نیز آن را تداوم می بخشد. از آنجا که به نظر می رسد گلیسرول قدرت جذب سایر اجزاء مصرف شده همراه خود را بهبود می دهد، در نهایت مواد مغذی سریع تر تحویل هدف شده و عضلات بزرگتر و کامل حاصل می گردد. به علاوه، پس از تمرین از اثرات درازمدت گلیسرول بهره مند می شوید.

تاورین
این ماده از فراوان ترین آمینواسیدهای آزاد بدن است و در قلب، عضلات ساختمانی و سیستم عصبی تجمع می کند . حین تمرین شدید ورزشی، بدن دیگر مقادیر لازم تاورین را تولید نمی کند و کمبودها حاصل می شود. با افزودن تاورین حین تمرین، تراکم آن در حد مطلوب می ماند و امکان عملکرد این ماده به عنوان ناقل متابولیکی فراهم می گردد.

عصاره پوست پرتقال و چای سیاه
عصاره این مواد دارای توان کارآمدتر کردن مصرف اکسیژن در دستگاه تنفسی تحت تنش شدید تمرین آیروبیک می باشد بدین ترتیب ورزشکار می تواند از اکسیژن موجود بهتر استفاده کند و نسبت به اسیدوز عضلانی تحمل بیشتری پیدا کند. به علاوه این مواد، توان درمان بیماریهای جگر، نارسایی قلب و کلیه و مقاومت در قبال انسولین را داراست.

دستور مصرف آمینو سل نوترابولیکس AMINOCELL NUTRABOLICS

به عنوان یک مکمل غذایی، یک پیمانه از پودر آمینو سل (۱۲٫۵ گرم) را  با ۱۸۰ الی ۳۰۰ میلی لیتر آب سرد مخلوط کنید و میل نمایید .

موارد احتیاطی:
بیشتر از میزان توصیه شده مصرف نکنید.

شرکت تولید کننده : Nutrabolics کانادا

وزن محصول : 0.38  کیلو گرم
منابع :
فرزین جباری هیچگونه تائیدی بر تاثیرات مثبت این دارو ها و محصولات ندارد و این مطالب از سایت های خارجی ترجمه شده است. شرکت های سازنده پاسخگوی سوالات ما در مورد دوپینگ تست آن و عوارض بر روی بدن انسان نبوده اند و این مطالب فقط در جهت مطالعه و تحقیق می باشند.
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
به اشتراک بگذارید